Pokaz mody ALLEGRO #mamswojstyl

Post, który planowałam już długi, długi czas... Mianowicie jakiś czas temu opublikowałam w galerii konkursowej #mamswójstyl kilka stylizacji stworzonych z ubrań dostępnych na witrynie Allegro. Wybrane przez jury (Paulinę Jagodzińską i Ekskluzywnego Menela) 5 secików miało być inspiracją do stworzenia zestawów pokazanych podczas drugiej edycji wydarzenia. Ku mojemu zdziwieniu jedna z moich propozycji zwyciężyła, dzięki czemu mogłam uczestniczyć w przygotowaniach oraz zobaczyć pokaz mody Allegro #mamswójstyl, który odbył się w Centrum Stocznia Gdańska 11maja'16r od tzw. "podszewki". Niesamowicie fajna sprawa, ja oraz pozostała czwórka zwyciężczyń konkursu przeżyłyśmy dzień pełen wrażeń. Zaczynając od mejkapu, na wywiadach kończąc...
Event poprowadziła Ada Fijał.



zdjęcia autorstwa Sandry Łuczak

Po powrocie do Warszawy zostałam zaproszona do udzielenia nieco obszerniejszego wywiadu dotyczącego samej idei przedsięwzięcia, ale nie tylko! Nagrywaliśmy w showroomie Aliganza, a ja opowiadałam trochę o sobie, przygodzie z modą oraz o blogu. Jeśli chcecie posłuchać nieco ode mnie, to zapraszam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz